Modernizovaná Dacia Duster přijíždí na český trh
Nový Duster je věrný své DNA a přitom zůstává rodinným SUV s dobrodružným duchem. Je každodenním společníkem pro dobrodružství v terénu i ve městě. Jeho nadčasový design se vyvíjí, zejména pokud jde o světla a masku chladiče, aby mu dodal ještě větší osobitosti a zlepšil obtékání vzduchu.
Hlavní prvky nového Dusteru
Pokud jde o život na palubě, je vybaven vysokou středovou konzolou s posuvnou loketní opěrkou, dvěma multimediálními systémy s novou 8palcovou obrazovkou a automatickou dvouspojkovou převodovkou EDC. Nový Duster je stále všestranný a je k dispozici s pohonem předních nebo všech kol. Tato nejnovější verze profituje také z vylepšeného systému monitorování pohonu 4×4.
Nová přední maska
Nový Duster přijímá nové stylistické prvky Dacia představené poprvé na modelech Nové Sandero, Sandero Stepway a Logan. Nová optika integruje světelný podpis ve tvaru Y. Nový tvar, jímž se inspirovaly nové chromované prvky přední masky. Tento modernější nový vzhled posiluje osobitost modelu Nový Duster.
Více pohodlí
Čalounění sedadel je 100% nové. Tkaniny a tvar nových opěrek hlavy poskytují lepší ergonomii a snadnou údržbu. Díky tomu, že jsou tenčí, poskytují lepší viditelnost vzad pro řidiče a vpřed pro cestující na zadních sedadlech.
Velkou novinkou je vzhled vysoké středové konzoly vybavené širokou loketní opěrkou s posuvem přes 70 mm. Má uzavřený úložný prostor o objemu 1,1 litru a dvě USB nabíjecí zásuvky pro cestující sedící vzadu, dle úrovně vybavení.
Opravdová terénní výbava
Nový Duster je každodenním společníkem na silnici i mimo ni. Chcete-li cestovat v naprostém klidu, nabízí rovněž skutečné terénní schopnosti, zejména díky:
- Světlé výšce 217 mm u pohonu předních kol a 214 mm u pohonu všech kol
- Přechodový úhel 21°
- Přednímu nájezdovému úhlu 30°
- Zadnímu nájezdovému úhlu 3°0 u verze 4×2 a 33° u verze 4×4
Účinné motory
Nový Duster těží z kompletní řady motorů, určených pro univerzální použití a splňující normu Euro 6D Full.
- Diesel: Blue dCi 115, pohon předních nebo všech 4 kol, spojený se šestistupňovou manuální převodovkou
- Benzín:
– TCe 90 s pohonem předních kol ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou
– TCe 130 s pohonem předních kol ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou
– TCe 150 s pohonem všech kol ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou
– TCe 150 s pohonem předních kol ve spojení se šestistupňovou automatickou převodovkou EDC
- Benzín-LPG: TCe 100 LPG s pohonem předních kol ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou
TCe
Zdroj: Dacia