BMW uvádí na trh novou řadu 2 Coupé
Bmw 2 series active tourer
110 kw, Nafta, Přední
700 000 Kč s DPH
Bmw 2 series gran coupé
103 kw, Benzín, Přední
851 503 Kč s DPH
Nové vydání dvoudveřového modelu nadchne svojí jízdní dynamikou, kterou výrazně překonává svého předchůdce, a je dalším příkladem nového a mimořádně čistého designového stylu BMW. Svěží, mladistvou a extrovertní auru doplňují důkladně propracované a dokonale vyvážené jízdní vlastnosti. Díky základní koncepci vozu, jehož hlavním zaměřením je agilní a precizní ovladatelnost v dynamických jízdních situacích, stanovuje nové BMW řady 2 Coupé sportovní měřítka v daném segmentu jednoznačněji než kdy dříve. Toto výjimečné postavení BMW řady 2 Coupé podtrhuje klasickým pohonem zadních kol, bezkonkurenčním řadovým šestiválcovým motorem, které žádný jiný konkurent nenabízí.
Větší interiér
Uvnitř nového BMW řady 2 Coupé je pocit radosti z jízdy podpořen aurou moderního sportovního vozu a výrazně větší prémiovostí. Řidič a spolujezdec mají ve standardně dodávaných sportovních sedadlech v každém ohledu znatelně více prostoru. V zadní části interiéru jsou umístěna dvě jednoznačně oddělená plnohodnotná sedadla. Pokrok oproti předchozímu modelu se projevuje také v mnohem širší nabídce asistenčních systémů a nejnovějších inovacích v oblasti obsluhy a konektivity.
Adaptivní podvozek
Nechybějí ani nové prvky výbavy, které rovněž přispívají k výjimečným sportovním vlastnostem tohoto vozu. Adaptivní M podvozek pokrývá extrémně široké spektrum mezi sportovním charakterem a komfortem. Volitelně dodávaný Adaptivní M podvozek nabízí nejširší možnou škálu jízdních zážitků, od sportovních až po extrémně komfortní. Adaptivní M podvozek kombinuje vlastnosti M sportovního podvozku s elektronicky řízenými tlumiči. Plynule nastavitelné ventily v tlumičích umožňují měnit tlumicí síly u každého kola samostatně a v závislosti na zatížení vozu. Spolu se změnou jízdního režimu se současně mění i charakteristika tlumičů od vyváženého komfortu na dlouhých cestách v režimu COMFORT až po vysoce dynamické nastavení v režimu SPORT PLUS.
BMW 220i Coupé
Zážehový řadový čtyřválec, osmistupňová převodovka Steptronic. Zdvihový objem: 1998 cm3, výkon: 135 kW/184 k při 5000–6500 1/min, točivý moment: 300 Nm při 1350–4000 1/min. Zrychlení [0–100 km/h]: 7,5 sekundy, největší rychlost: 236 km/h. Spotřeba paliva (kombinovaná): 6,8–6,3 l/100 km podle WLTP. Emise CO2 (kombinované): 155–144 g/km podle WLTP, emisní norma: Euro 6d.
BMW M240i xDrive Coupé
Zážehový řadový šestiválec, osmistupňová převodovka Steptronic. BMW xDrive. Zdvihový objem: 2998 cm3 , výkon: 275 kW/374 k při 5500–6500 1/min, točivý moment: 500 Nm při 1900–5000 1/min. Zrychlení [0–100 km/h]: 4,3 sekundy, největší rychlost: 250 km/h. Spotřeba paliva (kombinovaná): 8,8–8,1 l/100 km podle WLTP. Emise CO2 (kombinované): 200–185 g/km podle WLTP, emisní norma: Euro 6d.
BMW 220d Coupé
Vznětový řadový čtyřválec, 48V mild hybridní technika (8 kW/11 k), osmistupňová převodovka Steptronic. Zdvihový objem: 1995 cm3 , výkon: 140 kW/190 k při 4000 1/min, točivý moment: 400 Nm při 1750–2500 1/min. Zrychlení [0–100 km/h]: 6,9 sekundy, největší rychlost: 235 km/h. Spotřeba paliva (kombinovaná): 5,1–4,7 l/100 km podle WLTP. Emise CO2 (kombinované): 132–122 g/km podle WLTP, emisní norma: Euro 6d.
Zdroj BMW