Škoda Superb Laurin & Klement: Manažerský vůz v nejvyšší výbavě

11.06.2021
Autonaklik.cz nabízí velký výběr vozů Škoda Superb v nejvyšší výbavě Laurin & Klement s nejsilnějším motorem TDI, pohonem všech kol a převodovkou DSG7. K dispozici ihned a bez čekání je v obou karosářských verzích v mnoha kombinacích barev a příplatkových výbav.

Škoda Superb

Superb Limousine 2,0 TSI 4x4 L&K 200 kW DSG

Od 15 562 Kč

Měsíčně bez DPH

Detail

Škoda Superb combi

Superb Combi 2.0 TSI L&K 200 kW DSG 4x4

Od 16 261 Kč

Měsíčně bez DPH

Detail

V mnoha profesích je užitečné opatrně prezentovat luxus, který si můžete dovolit. Superb je dnes běžný flotilový vůz, takže ani model s nejvyšší cenovkou obvykle nebudí pozornost a nevyvolává u zákazníků úvahy o tom, zda vás nepřeplácejí. Majitel sám se také může pochválit za rozumnou volbu. Rozdíl v kvalitě v porovnání s prémiovou konkurencí není tak velký, jako rozdíl v ceně.

 

Pohodlí

 Sedačky jsou ergonomicky tuhé a elektricky nastavitelné s ručním prodlužováním sedáku. Je snadné nastavit si optimální polohu za volantem, zvláště když máte kolem sebe tolik místa. Oba lokty si můžete podepřít ve stejné výšce, díky výškově a délkově nastavitelnému víku odkládací schránky, které slouží zároveň jako loketní opěrka, dost široká pro řidiče i spolujezdce. Pro cestující vzadu je příjemné mít sedadla před sebou tak daleko. Mohou se různě povalovat a dávat si nohu přes nohu. Další součástí luxusu je kufr, který je obrovský u obou karosářských verzí.

 

Digitalizace na palubě

 Infotainment nejvyšší řady Columbus nabízí 3 D navigaci nebo ovládání gesty. Jeho doplňkem je prvotřídní zvukový sound systém Canton. Apple Carplay můžete připojit i bezdrátově. Nastavitelný virtuální kokpit nabízí kromě obvyklých budíků i jiné způsoby zobrazování různých informací včetně mapy navigace.

 

Jízda

 Adaptivní podvozek DCC se ovládá pomocí nastavení Drive mode v několika režimech od ECO až po Sport. Nastavení jednotlivých režimů má dále vliv na tuhost řízení, řazení automatické převodovky DSG7, řízení pohonu všech kol a odezvu pedálu plynu. Komfort i dobré vedení stopy podporuje optimálně zvolená velikost pneumatik R18. S motorem 147 kW není žádný problém s průběžnou akcelerací ani vysokými rychlostmi. Vůz se na dálnici pěkně a tiše vznáší a pokud zrovna nejste v Německu a nejedete maximální rychlostí, tak i spotřeba je velmi uspokojivá.

 

Asistence

Modernizace v roce 2019 přinesla na palubu užitečného pomocníka. Prediktivní tempomat, který umí číst značky, přizpůsobovat rychlost podle ostrosti zatáček, zastavovat a rozjíždět se v koloně a nouzově brzdit. Ve spojení s aktivním vedením v pruhu umožňuje poloautomatickou jízdu, při které ovšem musíte držet volant. Pokud by například řidič ztratil vědomí při jízdě, vůz sám zajede ke krajnici, zastaví, rozbliká varovná světla a přivolá pomoc.

 

Luděk Kortus, foto ŠKODA AUTO